Кто Ваш юрист? | Онлайн реестр адвокатов Украины |
адвокат: Мудрый Ярослав Николаевич(Мудрий Ярослав Миколайович)город/область: Кременчуг / Полтавская свидетельство о праве на занятие адвокатской деятельностью: 421 от 23.03.2005 / Полтавська обласна КДКА номер телефона: +38(050)308-01-65 адрес: 39600, Полтавська обл., Кременчуцький р-н., м. Кременчук, р-н Автозаводський, вул. Першотравнева, буд. 39, кімн. 8 электронная почта: yarik444@ukr.net Пока нет отзывов об этом адвокате. Будьте первым! [ Оставить отзыв об адвокате Мудрый Ярослав Николаевич ] Для доп. информации: Наша система нашла судебный акт (решение, приговор, постановление, определение) с участием адвоката Мудрый Ярослав Николаевич (некоторые данные скрыты из соображений конфиденциальности): РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД У Х В А Л А ОКРЕМА УХВАЛА *1 липня *0*3 року м. ...№**0/*****/** ...нський окружний адміністративний суд у складі судді У.М. Нор розглянувши заяву на виконання рішення суду у справі за позовом ОСОБА_1 доГоловного управління Пенсійного фонду України в ...нській області про визнання протиправними дій вчинених суб`єктом владних повноважень відповідачем на виконання рішення суду, В С Т А Н О В И В: Рішенням ...нського окружного адміністративного суду позов ОСОБА_1 задоволено повністю. Визнано протиправною бездіяльність Головного управління Пенсійного фонду України в ...нській області щодо ненарахування та невиплати позивачу з *3.0*.*0** підвищення до пенсії як непрацюючому пенсіонеру, який проживає на території радіоактивного забруднення у розмірі, визначеному ст.39 Закону України *Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи*. Зобов`язано Головне управління Пенсійного фонду України в ... адвокат Мудрый Ярослав Николаевич... ...нській області здійснити позивачу з *3.0*.*0** нарахування та виплату підвищення до пенсії як непрацюючому пенсіонеру, який проживає на території радіоактивного забруднення у розмірі, визначеному ст.39 Закону України *Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи*, що дорівнює двом мінімальним заробітним платам (згідно з Законом про Державний бюджет на відповідний рік). Вказане рішення набрало законної сили. Позивач подав до суду заяву у порядку статті 3*3 КАС України, у якій просить суд: визнати протиправними дії відповідача щодо не проведення перерахунку підвищення до пенсії у розмірі визначеному статтею 39 Закону України від **.0*.1991 №**9-ХІІ *Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи*, що дорівнює двом мінімальним заробітним платам (згідно із законом про Державний бюджет України на відповідний рік). Фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється відповідно до статті **9 КАС України. Вирішуючи питання щодо наявності правових підстав для визнання протиправними рішення, дій чи бездіяльності, вчинених суб`єктом владних повноважень на виконання судового рішення, суд зазначає таке. У відповідь на звернення позивача щодо стану виконання рішення суду пенсійний орган повідомив про те, що пунктом 3 розділу II *Прикінцеві та перехідні положення* Закону України від 0*.1*.*01* № 1***-VІІІ *Про внесення змін до деяких законодавчих актів України* встановлено, що мінімальна заробітна плата після набрання чинності цим Законом не застосовується як розрахункова величина для визначення посадових окладів та заробітної плати працівників та інших виплат, крім розрахунку щорічного обсягу фінансування статутної діяльності політичних партій. До внесення змін до законів України щодо незастосування мінімальної заробітної плати як розрахункової величини вона застосовується у розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого на 1 січня календарного року починаючи з 1 січня *01* року. Щодо нарахування доплати до пенсії, виходячи з двох прожиткових мінімумів, а не з двох мінімальних заробітних плат, суд зазначає таке. Великою Палатою Верховного Суду у постанові від 1*.03.*0*0 у зразковій справі №**0/*93*/1* зазначено, що Конституційний Суд України у Рішенні від **.01.*01* №3-рп/*01*, крім іншого, вирішив: - в аспекті конституційного подання положення частини другої статті 9*, пунктів *, 3, * статті 11* Конституції України треба розуміти так, що повноваження Кабінету Міністрів України щодо розробки проекту закону про Державний бюджет України та забезпечення виконання відповідного закону пов`язані з його функціями, в тому числі щодо реалізації політики у сфері соціального захисту та в інших сферах. Кабінет Міністрів України регулює порядок та розміри соціальних виплат та допомоги, які фінансуються за рахунок коштів Державного бюджету України, відповідно до Конституції та законів України; - в аспекті конституційного подання положення частини другої статті 9*, частини другої статті 1**, частини першої статті 1*9 Конституції України, пункту * частини першої статті * БК України та пункту * частини першої статті 9 КАС України в системному зв`язку з положеннями статті *, частини другої статті 19, частини першої статті 11* Конституції України треба розуміти так, що суди під час вирішення справ про соціальний захист громадян керуються, зокрема, принципом законності. ... адвокат Мудрий Ярослав Миколайович... ... Вы смотрите личную страницу адвоката: Мудрый Ярослав Николаевич ![]() |
© 2025 кто Ваш юрист? |